HHhh

2012-10-24 @ 19:33:00

Dagarna har varit grå & jag har varit allmänt trött. Trött
Dessa dagar har jag varit i Nolby & Kvissle, bara tagit det jättelugnt.
Har hälsat på min farmor & lyssnat på henne, trevligt att bara lyssna på hon som äldre..
Vad annars? Jag försöker stånga mig fram så gott de går och jag stuvar om i min tillvaro så jag snart ska hitta rätt.
Visst känner jag mig någorlunda hemma där jag från och till är, men mitt hem, det kan jag inte påstå existerar.
Så de är det som är prio'ett nu, att hitta hem.

Kylan börjar dra mer och mer, burr.. Ska dock bli jävligt nice att dra sina första skär på isen, sedan många många år. Klagar inte heller när backarna öppnar, men visst fan sitter jag hellre i värmen & glassar.
Ja, jag är spekulant lite överallt så jag får se vart vinden och fötterna tar mig.
 
Som sagt, dagarna har varit grå och likaså jag. Ryckt upp mig nu dock.
Bergodalbanan är inte lika skoj som på liseberg, men det är bara att åka med, OK..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: