Några första välvalda rader

2012-10-16 @ 00:29:00

Det var längesen jag skrev. Längesen jag skrev överhuvudtaget, allt för länge sedan.
Senast jag skrev just på det här viset var 2009-02-24, för att vara exakt. Intressant eller hur..
Anledningen till att jag tar upp just bloggandet igen är simpelt; ett genuint tycke för att skriva och ett stort behov av att uttrycka mig, vilket alltid inte är så lätt. Jag minns då jag skrev, för 5 år sedan (tiden stressar, sakta ner tack) att det var roligt, inget mer än så. MEN GOTT(?) FOLK..
Nu när sinnet är något djupare hoppas jag att få ut mer av mitt skrivande. Jag börjar med detta, så får jag se vart jag hamnar imorgon. Men jag anar att jag kommer kliva in i det här för att dela med mig av mig själv, möjligtvis till en viss gräns, men så gott det är möjligt. (Också VÄLDIGT intressant)
Men jag gör det för mig själv, i ett psykologiskt syfte och i framtiden kanske för något större. Jag tror att exponera sig själv på ett sånt här vis kan vara givande, för mig. Sedan om ja får några groupies, massa kritik, diskussioner och kommentarer etc på vägen, är det ofc ett plus. Så skriv wtf ni vill om vad ni vill, men såhär på förhand: stick ni som inte vet eller hatar.

Dagen idag har varit fram och tillbaka, lite hit och dit men överlag god. Kvällsnöjet blev pool på downtown, subway, bussresa och nu back to basics; säng & film. 
Klockan är alldeles för mycket för det här, så nu säger jag godnatt (till ingen alls atm) och hälsar ingen välkommen till mitt shit och ger er som är mottaglig en hälsning; kärlek & respekt.

Mina tankar går ut till alla som gått bort, vila nu i lugn och ro.

See you when I see you.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: