Går bra nu

2013-02-11 @ 20:56:00

Var inte igår jag skrev här, nej.
Tagit det så lugnt det bara gått, varit sjuk - tillfrisknat(r) & bara hållt mig på min kant :)
Just nu sitter jag hos farsan & lyssnar musik och mår fan fint.
Krigandet har visat resultat och det sker grejer hela tiden. Och snaart, SNAART händer det verkligen grejer..
Fuck vad nice!
 
 
Hade en liten karaokekväll här hos farsan igår, genuint skoj alltså! 
Pallar dock inte ladda upp någon video just nu, de är alldeles för stora i nuläget. Lika bra det skulle jag tro =D
Meen, slänger upp nåt annat från samma kväll, som inte alls har med karaoke att göra.
Just wandering back home.

 
Imorgon är en ny dag.
Fettisdagen - känns som att det blir en kalasbra dag, om inte allt skiter sig totalt på morgonen dvs..
Hur som helst blir det reserverade semlor från Charm, finsällskap, levande eld, Champions League PSG vs. Valencia & möjligtvis att en eller två överraskningar dyker upp- till det bättre.
 
Long time, no nothing.. Min gamle vän har 7 månader att vara stolt över-
Håll huvudet högt fan!
 

 
Lägger sig
faller sakta nu
lägger sig på sin plats, min plats
En positiv vy träder fram
Långt
men inom synhåll
Det fortsätter likadant
fortsätter
närmar sig
Fortsätter

Yes, it's a New Day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: